Smash! I samarbete med Buzzador

Vad är det som precis har kommit till sverige och som är sött, salt och krispigt?
 
jo det ska jag tala om nu :
 
 
 
det här underbara snackset är en ny favorit i vårat hushåll!
 
helt otroligt gott! man kan verkligen inte sluta äta dom, dom har en helt underbar len choklad som smälter i munnen, och inom chokladen så gömmer sig ett salt och krispigt majschips som bryts sönder lätt i munnen och får en att bara vilja ta ett till och ett till!
 
perfekt storlek både på själva snackset och påsen
men jag hoppas det kommer en bigpack i framtiden, för det här vill jag gärna bjuda på!
 
Jag har fått ett fantastiskt erbjudande att genom Buzzador.com
Provsmaka, uppmärksamma och ta reda på vad folk tycker om Smash!
och jag kommer därför skriva om det här på bloggen men också kommer ni få höra om det när jag själv använder det till fredagsmyset eller lördagsgodiset
för jag Älskar verkligen Smash!
 
till nyår har jag bland annat en ide för min nya kompis, men det blir en överraskning ;)
 
 
fick en hel låda med massa Smash! som jag ser framemot att bjuda på och berätta om det roliga med Buzzador och det goda med Smash! :)
 
 
Om ni hittar dom här i en butik nånstans, KÖP! ni kommer inte ångra er ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetfood.blogg.se

Kommer lägga upp bilder och text om när jag bakar och lagar mat hemma inget avancerat men lite tips och trix och god mat och bak!

RSS 2.0